Re: Karty MIRO DC10, DC20 - różnice

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 00:55:39 MET DST

Henry(k) napisał(a):
> Witam
>
> Jakie są różnice pomiędzy kartami MIRO DC10, DC10plus, DC20 ?
> Szukam po necie od dwóch ogodzin i nic nie znalazłem ciekawego. Pinacle
> milczy.
>
> Chciałbym zakupić taką DC20 na przykład na Allegro aby zgrać kasetę VHS na
> DVD ale nie wiem czy nie będę miał problemów i co daje DC20 w stosunku do
> DC10(+). Na DC30 to już szkoda mi kasy aby zgrać jednego VHS'a.
> Jakie mają wymagania? Mam WindowsXP SP1, Durona 1.6@2.0GHz, 512MB ram i 80GB
> Barracuda.
>
> Pozdrawiam.

Nie wiem, czym się różni DC 20. DC10 od DC10+ różni się dołączonym
oprogramowaniem, karta jest ta sama. Mam DC10, która pracuje jako DC10+.
Jak dasz stery od DC10+ - masz DC10+. Można jeszcze niektóre wersje DC10
"przerobić" na niepełne (bez dźwięku) DC30 - niestety, moja wersja nie
da się... Duże karty DC10 można podobno przerobić na "DC30" - opis
znalazłem w sieci.
Wymagań nie mają, choć dysk mógłbyś mieć większy, jeśli chcesz mieć
pełną jakość DVD (DC10+ umożliwia to, DC10 nie).
Jeśli więc możesz taniej kupić DC10, niż + - kupuj bez plusa - stery są
dostępne.

Janusz