Re: potrzebuje zasilacza

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:52:04 MET DST

> witajcie
> jako że na zasilaczach się kompletnie nie znam potrzebuje waszej pomocy.
> mianowicie potrzebuje dobry zasilacz który bez problemów zasili
> athlona 2.6 , gf4mx (później jak uzbieram to radek 9600) , 2 x hdd (120 & 20
> GB) , cd-rw , cd . chodzi mi o taki który w czasie uzytkowania trzymałby
> stabilnie napięcia , obecnie mam :deer computer company cos koło 250 W max i
> cos się boje że nie da sobie rady z nowymsprzętem :(:(
> ile moze kosztowac taki Dobry zasilacz?? + obudowa ??
Dobry zasilacz = Max. 150 zł + buda (50 - 2000 zł)
Do twojego sprzętu nie ma co pakować lepszej zasiłki niż Modecom 300W
GT (100zł) lub nieco lepszy ale i głośniejszy Modecom 350GTF.
Jeżeli chcesz kupić zasilacz+buda, to może kup budę modecoma z
zasilaczem Modecom 300GT - to dosyć wybór, a zasilacz jest całkiem
przyzwoity i cichy.
Zasilacze chiefteca itp. są bardzo dobre, ale nie ma najmniejszego
sensu kupowania ich do twojego sprzętu.

> p.s. wiem że było ale jakich marek szukać a jakich unikać??
Unikaj L&C, Deer, Codegen, Ropla, Megabajt i wszystko co kosztuje
poniżej 70 zł.
Bardzo Dobre zasiłki to : Antec, Chieftec, Enlight, Neotec
Dobre zasiłki (takie do twojego komputera - w miarę tanie i wydajne)
to Modecom, Huntkey

Pozdr. Marcin