Re: WiFi i miniPCI

Autor: Duch <duch_at_biz.pf.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 18:08:30 MET DST

> Gorzej jesli chodzi o kompatybilnosc komponentow, ale na allegro widzialem
> karty WiFi miniPCI, ktore opisano jako wspolpracujace ze wszystkimi
> notebook'ami (z wyjatkiem IBM bodajze). Jest to mozliwe czy tez do
> notebook'ow pasuja np. tylko karty wyprodukowane przez producenta komputera?

Dolaczam sie do pytania. Posiadam notebook'a ASUS A2500D z wolnym
zlaczem miniPCI do ktorego doprowadzone sa kable antenowe. Zamierzam
dokupic do niego karte Wi-Fi jednak nie jestem pewien czy moze to byc
dowolna karta. Zatem czy ktos sie orientuje czy zlacze miniPCI jest tak
samo uniwersalne jak "zwykle" PCI??

Pozdr, Duch