Re: WiFi i miniPCI

Autor: Bejo <bejo_at_N05P4Mebrzozow.net>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 03:00:24 MET DST

> przewaznie posiada, ale zeby sie do niego dobrac trzeba rozkrecic obudowe
> wlozyc tam mozna tylko komponent przewidziany przez producenta notebooka,
> wiec lepiej kupic juz z karta wifi na pokladzie
Rozkrecenie obudowy to chyba nie bedzie wielki klopot (w razie czego mnie
poprawcie :-)
Gorzej jesli chodzi o kompatybilnosc komponentow, ale na allegro widzialem
karty WiFi miniPCI, ktore opisano jako wspolpracujace ze wszystkimi
notebook'ami (z wyjatkiem IBM bodajze). Jest to mozliwe czy tez do
notebook'ow pasuja np. tylko karty wyprodukowane przez producenta komputera?

> nie, kup cos co ma znaczek centrino i bedziesz mial wifi i cala reszte jak
> trzeba
problem w tym ze znaczek centrino sporo kosztuje, a ja na notebooka moge
wydac tylko ok. 4k pln :-/

btw: Czy centrino oznacza zawsze WiFi na pokladzie?

--
Bejo