Re: problem z HDD

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 16:01:24 MET DST

> Mam problem ze starym 17Gb dyskiem, dziwnie reaguje na przegrywanie,
> przegranie 1Mb powoduje dlugie mielenie dysku (ok.5min) i po czasie
> WinXp informoje ze opoznione przegrywanie sie nie powiodlo. Dysk jest
> ustawiony na slave, nie wiem nic na jego temat jego usterek, nie moj
> dysk.

Zmien kabel sygnalowy na nowy i nie zaginaj go
montujac. Mialem takie cos przez dluzszy czas -
co jakis czas wystepowalo to co u Ciebie.
Po grzebaniu w obufowie gdy troche bardziej
pozaginalem tasme sytuacja sie pogorszyla.
Po wymianie tasmy na nowa i puszczeniu lagodnymi
zakretami nigdy wiecej to nie wystapilo...

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.
www.skanowanie.com.pl