Re: gwarancja sklepu a producenta

Autor: Bufi <michalbu_at_pf.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 14:59:06 MET DST
Message-ID: <cgsj7f$n9h$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> Jesli chodzi o polskie prawo, to o gwarancji mozna mowic tylko wtedy,
> gdy jest karta gwarancyjna wystawiona przez gwaranta (czyli tu
> producenta) i okresla ona to do czego sie gwarant zobowiazuje.
> Wszystko inne, w tym zwlaszcza "gwarancja na podstawie paragonu" czy
> inne smieszne stwierdzenia gwarancja nie jest.

Poczytałem i nie wiem czy do końca rozumiem. Chcę kupić dysk, na który
producent daje 5 lat gwarancji (WD Raptor). W sklepie deklarują 3 lata
gwarancji, ale na podstawie paragonu, czyli defacto gwarancji nie dostaję
żadnej. Czy mam się upominać o kartę gwarancyjną producenta? Jeśli takowej
nie dostanę, to wtedy mogę uznać towar za niezgodny z umową, tak? Tylko co
mi to właściwie daje, tzn. co muszę zrobić, aby kupić w tym sklepie
"pełnowartościowy" dysk.

Oczywiście zawsze jest opcja poszukania innego sklepu, ale na przyszłość
chciałbym wiedzieć, bo takie sytuacje zdarzają się bardzo często.

pozdr,
Bufi
Received on Sun Aug 29 14:50:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 29 Aug 2004 - 14:51:50 MET DST