Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Baroo <barooTNIJ_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:37:36 MET DST

Użytkownik "oxygen4" <oxygen4@odrzut.o2.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.1b9bd95891b6e3e4989694@news.tpi.pl...
> Dawno temu przybył człowiek, przedstawił się jako Baroo i powiedział:

Ti 4

> Jakbym tak samo s* pieniędzmi to bym RAM-u dołożył, 512 zaczyna być
> "obowiązkowym minimum". I miałbyś już parę.
sory zapomniałem napisać: mam 2x256 Kingston 400 CL 2.5

> A po ile ta twoja karta przy sprzedaży? ;)

> Markowa karta ma z pewnością dobre chłodzenie. Jeśli karcie ze sprawnym
> chłodzeniem jest za gorąco, to z innego powodu i zwykle jest nim zastój
> powietrza w obudowie albo np. zatkany kurzem radiator.
> Zawsze można jeszcze sprawdzić chłodzenie procesora (cpu nie gpu), czy
> nie zanadto przetaktowany ;) i pamięci ram komputera.

No ok, ale jaki mi polecasz z tych trochę mniej markowych (jak napisałem:
nie chcę wydawać fortuny na kartę).

Zastanawiam się teraz czy lepiej kupić:
GeForce 6800 Leadtek Winfast A400-128TDH 128MB TV & DVI za 1579zł
czy może R9800 z 256MB ramu
Radeon 9800 Pro Sapphire 256 MB DVI + TV BOX (256-bit) za 1599zł

Czy postawić na takiego Leadteka GF6800 czy lepiej zainwestować w 256MB ramu
dla R9800?