Re: Jaka karta graficzna?

Autor: oxygen4 <oxygen4_at_odrzut.o2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 13:15:53 MET DST

Dawno temu przybył człowiek, przedstawił się jako Baroo i powiedział:
> Witam
>
> Noszę się z zamiarem zakupu nowej karty graficznej. Moja obecna konfiguracja
> to:
> PIV 2,6GHz HT, płyta IC7-G, 512MB ramu Kingston 400 CL 2.5 oraz GeForce Ti 4
> 4200 64MB.

Jakbym tak samo s* pieniędzmi to bym RAM-u dołożył, 512 zaczyna być
"obowiązkowym minimum". I miałbyś już parę.
A po ile ta twoja karta przy sprzedaży? ;)

> obena po nagrzaniu się podczas grania potrafi nagle pokazać piękną kratę
> szkocką na ekranie i zawiesić komputer (być może jest to jakiś błąd w
> produkcji (testowałem na różnych detonatorach i konficuracjach)) : (

Markowa karta ma z pewnością dobre chłodzenie. Jeśli karcie ze sprawnym
chłodzeniem jest za gorąco, to z innego powodu i zwykle jest nim zastój
powietrza w obudowie albo np. zatkany kurzem radiator.
Zawsze można jeszcze sprawdzić chłodzenie procesora (cpu nie gpu), czy
nie zanadto przetaktowany ;) i pamięci ram komputera.