Re: Problem z hp 3350

Autor: Nutria <ROT13_xnzvyb23_at_gyra.cy_ROT13>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 10:09:49 MET DST

Biotyt<biotyt@go2.pl> oskarzony (a) został (a) wezwany (a) na komisariat
danej grupy po ciężkim namyśle i bólach wykrztusił (a) w

ja miałem hp 3820 tylko 2 lat padła przez jedno pierdolone kółeczko.
Któro samo sie odłamało.
Teraz nic taniego nie kupumje jak będę coś kupował to albo z canoan albo z
hp 5XXX.
Skoro piszesz że drukarka chodzi a po jakims czasie przestaje drukowac
moze sterwoniki się sy[ia moze ściagnij nowe

--
Nagłówek zrotowany nikt nie wie czym go odrotować tylko ja wiem !
Virtualdj 2.01 or TEchno Music Maker 2003 Powodzenia