Problem z hp 3350

Autor: Biotyt <biotyt_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:52:53 MET DST

Witam,

Mam problem ze swoja drukarka hp 3350. Kupilem ja pare miesiecy temu. Przez
jakis czas nie mialem z nia problemow. Pozniej z dnia nadzien przestala
dzialac. Wyswietla sie na przemian komunikat "Problem z pojemnikiem z
czarnym/kolorowym tuszem" - jak nie jeden to drugi. Komputer dzialal
wporzadku, z oprogramowaniem tez nie bylo problemu. Problem wystapil z dnia
nadzien z niewiadomych przyczyn. Zainstalowalem ponownie system...
oprogramowanie bez klopotu sie zainstalowalo. Dalej nie dzialala. W tym
czasie moj kumpel chcial bym mu cos wydrukowal. Wzielem wiec drukarke do
niego, podlaczylismy i dzialala wporzadku. Przyszedlem i zainstalowalem
wszystko ponownie u siebie - system i sterowniki do drukarki. Dzialala u
mnie, jednak po jakims czasie znowu problem sie powtorzyl, prawie na drugi
dzien, a nic po tym nie instalowalem. Na dodatek podczas drukowania tego
ostatniego jak dzialala to zaczela walic kartridzami. Zanioslem ja wiec do
serwisu, a oni stwierdzili, ze drukarka jest dobra, nawet facet przy mnie
drukowal. Przynioslem wiec do domu i ponownie podlaczylem instalujac
przedtem nowy system. Dalej problem powtarza sie ten sam.

Smieszne w tym wszystkim jest to, ze jak po kupnie podlaczylem drukarke do
kompa to mialem wtedy Windowsa XP bez pierwszej poprawki. Jak wyczytalem
drukarka nie powinna dzialac, a dzialala. Teraz jak mam Windowsa ze
wszystkimi poprawkami to nie dziala. Probowalem takze pod innym systemem,
ale podobny rezultat, bywalo, ze nawet nie chce wykryc drukarki, a z innymi
urzadzeniami USB nie ma problemu. Odlaczylem takze niepotrzebne urzadzenia i
takze nie dziala. Probowalem takze z najnowszymi sterownikami ze strony hp.

Mam wiec pytanie: Czy ta drukarka kwalifikuje sie do zlozenia reklamacji?
Czy moze cos z moim komputerem jest nie tak? Mam plyte glowna Asus a7v8x-x.
Mial ktos podobny problem i czy te drukarki sa takie awaryjne?

Kupilem ja bo byla tania, a nie potrzebuje duzo drukowac. Jednak wyglada na
to, ze wyrzucilem pieniadze w bloto, a podobno taka dobra firma... a takie
numery wychodza.

Co radzicie? Pomozcie...

Z gory dzieki za odpowiedz i przepraszam za dlugi post.
Pozdrawiam
Biotyt