Re: R9100 i dwa monitory: SVGA out i DVI

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 00:37:04 MET DST

> Musisz mieć nie do końca trafne informacje, bo ja nie mam zamiaru
podłączać
> monitora przez przejściówkę do wyjścia DVI - ja już to zrobiłem sporo
czasu
> temu.

Jesteś pewien że to Radeon 9100?

> Hehe, fajnie by było :-) Wracają do tematu: koro już odpaliłem monitor
na
> wyjściu DVI przy użyciu przejściówki, to czy mimo wszystko oznacza to,
że
> będę mógł podłączyć dwa monitory na raz?

Sprawdź w managerze urządzeń, czy karta instaluje się jako jedno, czy dwa
urządzenia. Jeśli dwa, to możesz podłączyć dwa niezależne monitory. Jeśli
jedno, to nawet jeśli da się podłączyć dwa monitory, to będą wyświetlały
ten sam obraz. A najlepiej podłącz drugi monitor, i przekonaj się jak
będzie ;-)

Wonder