Re: R9100 i dwa monitory: SVGA out i DVI

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 21:14:03 MET DST

Wonder wrote:

> Jesteś pewien że to Radeon 9100?

Nie, to Radeon 9100 :-)

> Sprawdź w managerze urządzeń, czy karta instaluje się jako jedno, czy
> dwa urządzenia. Jeśli dwa, to możesz podłączyć dwa niezależne
> monitory. Jeśli jedno, to nawet jeśli da się podłączyć dwa monitory,
> to będą wyświetlały ten sam obraz. A najlepiej podłącz drugi monitor,
> i przekonaj się jak będzie ;-)

Jako jedno urządzenie. I tak chyba powinno być, bo wydaj mi się, że ilość
monitorów ustawia się w ustawieniach karty a nie Windows (tak jak nie
instalują się dwie karty jak chce się używać i monitora i wyjścia TV).
Niestety nie mogę podłączyć drugiego monitora (chyba że już po jego
kupieniu) - dlatego pytam tutaj :-)