Re: R9100 i dwa monitory: SVGA out i DVI

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 16:29:02 MET DST

Wonder wrote:

> Z tego co wiem, to się tak nie da. R9100 ma wyjście DVI-D, to znaczy
> tylko cyfrowe, nie podłączysz żadnej przejściówki. Po drugie, ma

Musisz mieć nie do końca trafne informacje, bo ja nie mam zamiaru podłączać
monitora przez przejściówkę do wyjścia DVI - ja już to zrobiłem sporo czasu
temu.

> jeden RAMDAC, co znaczy że nie podłączysz dwóch monitorów
> analogowych. Można za to chyba podłączyć jeden analogowy (D-SUB) i
> jeden cyfrowy LCD (DVI-D). Tak więc masz dwie możliwości. (1) kup
> monitor LCD z wejściem cyfrowym DVI, albo (2) zmień kartę graficzną
> na np. R9000/R9200.

Hehe, fajnie by było :-) Wracają do tematu: koro już odpaliłem monitor na
wyjściu DVI przy użyciu przejściówki, to czy mimo wszystko oznacza to, że
będę mógł podłączyć dwa monitory na raz?