Re: Problem z hp 3350

Autor: Biotyt <biotyt_at_go2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:57:58 MET DST

PS. Nie wierze, ze jest to wina mojego komputera, przeciez dzialala
wporzadku ze 2 tygodnie. Gdyby byla jakas niezgodnosc to bym mial problemy
od poczatku.
Pozatym nie piszcie, ze moze nie ma tuszu. Tusz jest jeszcze, gdyz nie
drukowalem zbyt wiele.

Przypomnialo mi sie jeszcze jedno pytanie. Czy hp wyciaga jakies
konsekwencje na nieuzasadniona reklamacje? Chodzi mi o to czy poniose jakies
konsekwencje jesli okaze sie, ze sprzet jest sprawny? Czy koniecznie musze
sie jeszcze upewnic, ze to na 100% wina drukarki?

Pozdrawiam
Biotyt