Re: Access volation...

Autor: DominikM <dominik_at_pertus.com.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 19:30:51 MET DST

> A co Google na to?

Google na ten temat mówią dużo. Każdy przypadek inny.

> Czy tak się dzieje z każdym plikiem? A jakich kodeków używasz?

Tak, tak dzieje się z każdym plikiem. Kodeki -- począwszy od
DivX 3.1alpha, skończywszy na jednych z najnowszych.

> Wina nieodinstalowania starych sterowników przy wymianie karty?

Nie.

> Trzeba było wydać pieniądze na dokupienie pamięci.

96 MB wystarcza mi w zupełności.

> A sterowniki do chipsetu?

Zainstalowane. Najnowsze.

> Po co Ci najnowsze ForceWare? Wystarczyłyby detonatory (np. 23.12) i
> DX81b.

Kupiłem kartę. Zainstalowałem pierwsze sterowniki,
jakie tylko były pod ręką. Obecnie mam 4.13.01.1080,
nic to nie zmienia.

Wydaje mi się, że problem tkwi w karcie sieciowej, znajdującej
się zbyt blisko grafiki. Stąd przegrzewanie sprzętu i błędy systemu.

Pzdr.
/d.