Re: ctx PR960F i dziwne kolory

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 22:11:23 MET DST

PP wrote:
> no wlasnie. mam monitor jak w temacie. kupilem go z drugiej reki. jak na moj
> gust ma za duzo niebieskiego albo czerwonego koloru. domyslne tryby 9300,
> 6500 i 5000 daja strasznie czerwony obraz. w ustawieniach recznych udalo mi
> sie cos pokombinowac z ustawieniami ale mimo wszytko monitor wyswietla obraz
> ze zbyt duza ilascia niebieskiego i czerwonego. kombinuje i nie moge ustawic
> w miare naturalnych kolorow. czy jest to efekt jakiejs konkretnej usterki, a
> moze poprzedni urzytkownik bawil sie trybem serwisowym i cos tam namieszal.
> [...]

Mam podobny problem z monitorem NEC, tylko,ze u mnie jest za duzo
zielonego koloru - jak pracuje w windzie niby wszystko jest ok, ale jak
wlacze gre, czy film, to wszystko jest troche bardziej zielone niz
powinno byc (w ciemnych grach/filmach to zaczyna bardzo przeszkadzac).
Wczesniej mialem grafike Voodoo3 i do niej stery dzieki ktorym moglem
troche zniwelowac te efekty. Teraz moge bawic sie z kolorami tylko w
OGLu - na filmy to juz nie dziala :(

Moze zna ktos program do "dostrajania" kolorow? :)

--
Borys Power
GG: 2575874