Compaq Evo D510 CMT i GF FX

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 22:21:38 MET DST

Witam
Problem dosyć ciekawy
Compaq Evo D510 CMT czyli jakiś P4 1,x , 256 DDR , grafa zintegrowana .
Chodził sobie bezproblemowo aż do momentu gdy userowi zachciało się lepszej
grafy
Kupił GF FX 5200 która jest powiedzmy w 99 % sprawna , w innym kompie się
uruchamia winda i odtwarzają się filmy . Po włożeniu do Compaqa komp się
uruchamia ale obrazu na monitorze nie ma , tzn jest w trybie tekstowym ,
jest ekranik scandiska ale okna logowania brak . komp się normalnie
uruchamia i zamyka ale obrazu na monitorze brak . Oczywiście grafa
zintegrowana działa . Nawet odinstalowałem stery od grafy intela ale nie
pomogło . Jakieś pomysły ? nowy BIOS ? W tej chwili nie mam możliwości
sprawdzenia innej grafy np GF2 :-)
Pozostaje tylko formacik i nowa instalka windy ? Odpaliłem z płyty WinXP PE
i działą .