Re: Problem z padniętym BIOSem: ECS N2U400-A

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 22:08:32 MET DST

Użytkownik "Marek" <marekk@onet.pl> napisał w wiadomości
news:cgn75n$8nm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ... obraz biosu pod płytę PCB, wersja 1.0E (mam ecs n2u400-A).

Coś mi tu nie gra, juz od kilku lat płyty są zabezpieczane przed takimi
wypadkami, mają ten bootblock, a zresztą bios od podobnej płyty może
działać, mam na płycie K7VZM rev.1.0 bios od rev.3.0 i działa dobrze. Na
innej, ECS K7S5A mogę sobie wgrywać co chcę, w razie czego wystarczy przy
starcie trzymać wciśnięte klawisze Ctrl i Home i wgra właściwy bios z
dyskietki. Może poczytaj instrukcję płyty, moze jest jakis sposób na wgranie
właściwego biosu. Lutowanie powierzchniowe, a tak chyba jest z twoja kością
jest trudne w serwisie, chociaz moze sobie poradzicie.

> po ponownym uruchomieniu komputera zupełnie nie odpowiada plyta,
> tzn. komputer sie wlacza, jednak caly czas miga dioda 'power', nie
> inicjalizuje sie karta graficzna, klawiatura itd.

tak miałem, jak za bardzo przestawiłem FSB w biosie, wystarczyło zresetować
zworką.

> w straszych plytkach byla taka mozliwosc, ze jak padl bios, to komputer
> uruchamial sie awaryjnie jakos z oblsuga stacji dyskietki

jak w starszych były takie mozliwosci, to tym bardziej powinny być w
nowszych, jeszcze łatwiejsze, poczytaj instrukcję.
Pozdrawiam.
Janusz