Re: Problem z padniętym BIOSem: ECS N2U400-A

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 15:01:14 MET DST

Marek wrote:
> Witam,
>
> [...]

Niedawno miałem ten sam problem, tyle że ja wgrywając również WinFlashem
nowy BIOS, odznaczyłem opcję żeby nie flashował BootBloku. Dzięki temu
miałem możliwość odpalenia DOSa z dyskietki i zflashowania prawidłowego
BIOSu. Niestety Tobie chyba zostanie serwis... (a dopiero co kilka wątków
wyżej wspomniałem o mankamencie p.t. "wlutowany BIOS" :-D)