Re: jaka hurtownie polecacie?

Autor: adamos <adamos_at_bezsapmu.com>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:59:16 MET DST

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:1vx5fx9ls7x3d.dlg@chichot.net...

> To juz jest bezczelność, chcesz się dowiedzieć od pracujących w sklepach,
> która hurtownia jest najlepsza, żeby nie kupować w sklepie?

Po pierwsze to tak normalny czlowiek nie moze zakupic sprzetu w hurtowni.
Trzeba minimyum prowadzic DG. A po drugie to moje pytanie bylo jak
najbardziej prawdziwe. Myslalem, ze na tej grupie sa osoby, ktore sa co
nieco zorientowane w hurtowniach sprzetu komputerowego i maja juz jakies
doswiadczenie w tym temacie, ale skoro to jest NTG to przepraszam za swoj
poprzedni post.