Re: jaka hurtownie polecacie?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 21:42:50 MET DST

Użytkownik "adamos" <adamos@bezsapmu.com> napisał w wiadomości
news:cgnt9h$7of$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam takie pytanko do osob prowadzacych sklep komputerowe. Jaka hurtownie
> polecacie? Ktora ma najlpesza oferte pod wzgledem oferowanego towaru oraz
> cen? Zastanawialem sie nad Pronoxem, bo maja swoj oddzial w moim miescie,
co
> jest dla mnie plusem. Co powiecie o tej firmie?

jesli masz firme, to pewnie wiesz, ze marze w hurtowniach (a przez to ceny)
zaleza rowniez od wartosci towaru jaki u nich kupujesz, wiec takie pytanie
jest bez sensu. natomiast jesli chcesz prywatnie cos kupic, to pewnie Ci sie
nie uda. Tak czy siak raczej to nie jest grupa na ktora powinienes wysylac
taki post. Tu rozmawia sie o problemach technicznych, ewetualnie doradza sie
w sprawie sprzetu, ale nie w sprawie prowadzenia biznesu!

Tomek