Re: Access volation...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 19:12:35 MET DST

Osoba podpisana jako DominikM <dominik@pertus.com.pl> w artykule
<news:cgkmcs$68h$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Witam.
>
> Mam pewien problem. Otóż podczas odgrywania plików
> *.avi, po pewnym czasie Mplayer2 wyświetla komunikat
> o błędzie:
>
> "Access volation at address 653AAC21 in module
> 'OLEAUT32.DLL'. Read of address FFFFFFFF."

A co Google na to?

> Nie wiesza się, plik wciąż jest odtwarzany, program działa
> nadal. Po prostu na ekranie pojawia się okienko z tekstem.

Czy tak się dzieje z każdym plikiem? A jakich kodeków używasz?

> Zmieniłem niedawno kartę graficzną -- na GeForce2 MX 400.
> Przed zmianą WMP podobnych błędów nie zgłaszał.
>
> Wina karty? Sterowników? Poradźcie, bom bezradny już.

Wina nieodinstalowania starych sterowników przy wymianie karty?

> Konfiguracja złomexa:
> AMD K6-3D 2 500
> 96 MB RAM

Trzeba było wydać pieniądze na dokupienie pamięci.

> Płyta Acorp 5ALI61 [Ali Alladin]

A sterowniki do chipsetu?

> Sterowniki grafiki -- wersja 4.14.10.6176

Po co Ci najnowsze ForceWare? Wystarczyłyby detonatory (np. 23.12) i
DX81b.

> Windows98SE

Jeśli z tego komputera piszesz na newsy, to dziurawy na wszystkie strony.
Windows Update się kłania. Pewnie wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że
zaawansowane funkcje sterowników NVidii wymagają instalacji Ie6sp1.
Nie zapomnij też o konfiguracji OE.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)