Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 17:59:13 MET DST

Użytkownik "szpon" <szpon@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cgq6gg$vr$1@inews.gazeta.pl...

> Ale jaki tego sens?! Od Win2k w górę idlowaniem CPU zajmuje się jądro
> systemu. No chyba, że była mowa o Win9x - w takim wypadku warto go używać.

Powiedzmy że masz rację, że jądro systemu np Xp reguluje tą temp wł/wył.
odpowiednie funkcje procka.
Tylko czemu mi pod XP w Bartonie 2500+ temp po włączeniu tego programu
zmalała o 10C?
I to nie tylko mnie, bo wielu ludzi już się wypowiadało pozytywnie na temat
tego programu, co więcej sami mi zalecali użycie tego programu i nie żałuję
tego.

Pozdrawiam