Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 02:45:22 MET DST

Dnia Sat, 28 Aug 2004 17:59:13 +0200, Kuba K. napisał(a):

> Tylko czemu mi pod XP w Bartonie 2500+ temp po włączeniu tego programu
> zmalała o 10C?
> I to nie tylko mnie, bo wielu ludzi już się wypowiadało pozytywnie na temat
> tego programu, co więcej sami mi zalecali użycie tego programu i nie żałuję
> tego.

Bo te programy aktywuja funkcje bus disconnect co daje znacznie wiecej niz
to co oferuje winda. Problem jest w tym, ze czasem wystepuja skutki uboczne
takiego traktowania (na ogol niezbyt duze ale jednak). Osobiscie chlodze
procka programem S2kControl. Zero instalacji, cale 568KB i robi co do niego
nalezy (i rowniez 10C mniej jak nic sie nie dzieje).

GLide