gwarancja sklepu a producenta

Autor: aaaaaaaaaaaa <aaaaaaaaaaaa_at_wp.pl_invalid>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 16:57:37 MET DST
Message-ID: <Xns9553AC87A1F52aaaaaaaaaaaawppl@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Witam.

Jest sobie myszka firmy A4 TECH.
Na stronie producenta widnieje informacja, że udzielają rok gwarancji.
Pan w sklepie mówi, że dają pół roku.

Czy to jest zupełna dowolność, i każdy sklep sam sobie decyduje ile
gwarancji udziela? Czy należy "walczyć" o gwarancję producenta?
Tylko gdzie później ją ewentualnie realizować - bo w przypadku myszki
za 60 zl to zabawa w jakieś wysyłki dalekie ma średni sens...
[bo sklepowa to bez problemu raczej wymienią na miejscu]

Właściwie w tym wypadku traktuję to jako problem czysto akademicki. :)

Pozdrawiam.
Received on Sat Aug 28 17:00:19 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 28 Aug 2004 - 17:51:39 MET DST