Re: gwarancja sklepu a producenta

Autor: motyw <msk_at_post.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 10:17:10 MET DST
Message-ID: <413190f9@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

aaaaaaaaaaaa wrote:

> Witam.
>
> Jest sobie myszka firmy A4 TECH.
> Na stronie producenta widnieje informacja, że udzielają rok gwarancji.
> Pan w sklepie mówi, że dają pół roku.
>
> Czy to jest zupełna dowolność, i każdy sklep sam sobie decyduje ile
> gwarancji udziela? Czy należy "walczyć" o gwarancję producenta?
> Tylko gdzie później ją ewentualnie realizować - bo w przypadku myszki
> za 60 zl to zabawa w jakieś wysyłki dalekie ma średni sens...
> [bo sklepowa to bez problemu raczej wymienią na miejscu]
>
> Właściwie w tym wypadku traktuję to jako problem czysto akademicki. :)
>
>
> Pozdrawiam.
Wyślij ją do producenta opisz problem i podaj firmę gdzie kupiłeś
oni powinni to załatwić
Chyba że cie oleją (jest i taka możliwość)

-- 
motyw
__________________________________________________
Mandrake 10/Celeron 2.4GHz/RAM 768 MB/HDD120GB/ATI9200SE128MB/NET_2.5MB
Zapraszam na http://www.mandrake.pl/
Received on Sun Aug 29 10:20:14 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 29 Aug 2004 - 10:51:50 MET DST