Re: R9100 i dwa monitory: SVGA out i DVI

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:21:26 MET DST

> czy istnieje możliwość podłączenia dwóch monitorów jednocześnie do
R9100:
> jednego do standardowego wyjścia monitorowego, a drugiego przez
przejściówkę
> do wyjścia DVI. Czy w takiej konfiguracji obydwa monitory będą mogły
> pracować jednocześnie np. w Windows (bardzo szeroki pulpit, połowa na
jednym
> monitorze, połowa na drugim)?

Z tego co wiem, to się tak nie da. R9100 ma wyjście DVI-D, to znaczy tylko
cyfrowe, nie podłączysz żadnej przejściówki. Po drugie, ma jeden RAMDAC,
co znaczy że nie podłączysz dwóch monitorów analogowych. Można za to chyba
podłączyć jeden analogowy (D-SUB) i jeden cyfrowy LCD (DVI-D). Tak więc
masz dwie możliwości. (1) kup monitor LCD z wejściem cyfrowym DVI, albo
(2) zmień kartę graficzną na np. R9000/R9200.

Wonder