Re: Epox 8RDA+

Autor: Krzysztof <opentv_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:49:46 MET DST

> Ograniczone mozliwosci O/C, brak duala, gorszy kodek dzwiekowy.

Dla mnie, to akurat bez znaczenia, zreszta moj ECS takze nie ma takich
funkcji. O/C realizuje poprzez wymiane procesora, dual i tak nie ma az
takiego znaczenia jak mu sie przypisuje (wazny jest cache procesora, wiem co
mowie - robilem testy z kompilacja duzych programow na plytach z dualem i
bez). Kodek dzwiekowy zastapilem 4-ro kanalowa kartą za 35 zł polskich. Ale
ja to nie ty wiec goodlack.