Re: #d mark i R9600Pro

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto.itorowniez_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:48:48 MET DST

Użytkownik "Tomek" <seal_@poczta.onet.pl> napisał:
> Witam ostatnio zakupilem radeona gygabite 9600 pro , po wrzuceniu 3dmark
03
> pro , wzskakuje mi wznik 3360 pkt. , to mi sie wzdaje troche malo
> Athlon 2500+ , MSI K7N2 ,512 ram kingstone , najnowsye sterz do karz
> sciagniete ye stronz ATI

Sprawdz w 'dxdiag' czy masz naprawde wlaczone AGP. U mnie po instalacji sie
okazalo ze jest wlaczone tylko pozornie, trzeba bylo wylaczac w SMARTGART,
resetowac, potem wlaczyc, resetowac i dopiero wtedy dzialalo (w dxdiag).
Dalo mi to ponad 2500pkt wiecej w 3D Mark 2001. Aktualnie mam tam 10400 pkt
(IMO to tez jest malo, pewnie jeszcze cos trzeba zrobic...)

Btw. jesli ktos ma jeszcze jakies rady co do tej karty to sam chetnie
poczytam :-)))

--
Psylo