Re: [komputer] - zakup, konfiguracje do oceny

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 08:23:37 MET DST

"rashman" <nr@4620745.gg> wrote in message
news:cgo3s3$cbp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wooooooooooooooooooooooooooot ? :P
> Mam HT jak tylko pojawilo sie na rynku, zamienilem z amd 2400+ na 2.4
> ghz z ht,
> gram we wsjo jak leci i nigdy nic mi sie nie wylozylo - jakie gry sie
> sypia? Z
> ciekawosci sprawdze :)

Naprzyklad tu:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&threadm=bno4b6%244qn%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=11&prev=/groups%3Fq%3DHT%2Bgroup:pl.rec.gry.komputerowe.*%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Dpl.rec.gry.komputerowe.*%26start%3D10%26sa%3DN

> [...]
> tego, ze masz
> gf 6800 i masz 60 klatek w doom'ie 3 jak co 1 min gra zatrzymuja sie
> na 1 s
> doczytac dane. Niby jest plynnie, niby jest 60 klatek, ale grac sie
> nie da :] HT
> daje plynnosc pracy w systemie podaczas duzej ilosci zadan. Nie znaczy
> to, ze
> nie da sie takiego procka zdlawic, ale jest to trudniejsze i zdarza
> sie
> zauwazalnie rzadziej niz w przypadku procesora bez tej technologii.

To czy bedzie ci sie czesto doczytywac zalezy od ramu, ja majac 512
czasami drzwi w doom3 otwieraly sie z lekkim opoznieniem, teraz majac 1G
na nic nie narzekam :-D

> Do takie sprzetu? Do Mercedesa wyzszej klasy nie pakuje sie silnika
> 1.3 + chip
> do tego :]

Jak ma sie ograniczenia finansowe, to tak. Karte latwo wymienic - duzo
latwiej niz np plyte.

> Do autora watku:
>
> To moja i tylko moja opinia co do AMD i Intela :] Przesialem sie z
> 1700@2400+ na
> intela 2.4 Ghz z HT i roznice wydajnosci podczas pracy w systemie
> widac. Tego
> nie trzeba mierzyc, to po prostu widac golym okiem. O HT rozmawiaj z
> kims, kto
> pracuje na tym i ma z tym stycznosc przez dluzszy czas na codzien.
> Przeczytanie
> 3 artykulow i zobaczenie tego u kumpla nie da pelnego obrazu
> [...]

Ale on mowi, ze chce AMD 64Bit, a to jest sporo wydajniejsze od P4.
Zwlaszcza bedzie czuc roznice jak zainstaluje WinXP 64Bit - jak tylko
usuna troche bledow.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl