Re: SATA czy IDE

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 15:08:24 MET DST

On Sat, 28 Aug 2004 12:23:47 +0200, rashman <nr@4620745.gg> wrote:

> Wiesz, ze Ferrari i Maseratti to nomen-omen Fiat?
>
> To tez dziadowskie firmy?
>
> Dyskusja jest bezcelowa - ja znalazlem na 20 takich postow zadowolonych
> userow,
> ale to nie miejsce na licytacje. Wyluzuj - o dyskach zakladam wiesz
> niewiele, bo
> pytasz o nie. Ja nie chce Ci zrobic krzywdy, nie handluje dyskami, nie
> mam
> udzialow w Samsungu (a szkoda). Bynajmniej Ci enie oskarzam, ale
> widocznie
> znajomosc goola stoi u Ciebie na podobnym poziomie jak znajomosc hdd to
> [...]

Dobra EOT, bo moze sie to zle skonczyc , kupilem Maxtora 160GB ata 133
Wiedze o dyskach czerpie z praktyki, pierwszy moj dysk to WD Caviar 850 w
1993 roku.
Zapytalem o roznice miedzy SATA a IDE tylko dlatego ze nie posiadam HDD
SATA , a nie pytalem czy samsung jest najlepszy na swiecie.

"Ferrari i Maseratti to nomen-omen Fiat"

Jak samsung zacznie montowac recznie HDD to porozmawiamy narazie trzebie
masowke.

Mimo wszystko pozdrawiam :)