Re: Poleglem na podkrecaniu - pech

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 10:13:16 MET DST

Użytkownik "Geralt" <przemyslaw26@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cgo1ps$thc$1@charlie.news.tkdami.net...

> Co do chlodzenia. Mam na jednym pasywne. Ale zdjete standardowe i nalozony
> Zalmana radiatorek. Ale jest troszenke krzywo nalozony, bo niestety
okazalo
> sie ze sie "gryzl" z wentylatorem (nachodzily sie na siebie odrobine)
jednak
> jest tyylko troszenke krzywo.
**
Jesli jest dobry kontakt z chipsetem to krzywo, czy prosto - nie powinno
miec znaczenia, sprawdz paluchem czy jest cieply.

>Na drugim mostku jest przyklejony ten
> standardowy radiator.
**
SB grzeje sie mniej od NB wiec pasywne spokojnie tam starczy.

Pamieci powinny miec jakies chlodzenie?
**
Teoretycznie lepiej odprowadza to cieplo, niz gdyby tych radiatorow nie
bylo. Ale tak naprawde to wyciaganie pieniedzy.
Mi osobiscie szkoda bylo funduszy.

> Ladne pocieszanie :(. Jestem wkurzony - i boje sie robic wiecej testow, bo
> to jest niebezpieczne dla windows/dyskow/danych na dysku..
> Dodam, ze moj brat ma identyczny zestaw i u niego to nawet na 166 z tego
co
> mi mowil ma ten blad rounding. I tak mam lepiej. Wychdozi na to, ze albo
> pamiec do niczego, albo jednak Soltek FRN3-L jest gorszy niz Soltek
> FRN2-L...
**
Moze to byc kwestia chlodzenia cpu (i nie tylko), obiegu powietrza w
obudowie. Tez mialem bledy w prime, gdy wentylator nad Zalmanem 6000AlCu
krecil sie w trybie silent (1500-1700 obrotow/min przy podkreconym
komputerze). Podniesienie obrotow o 1k rozwiazalo problem - tylko ze teraz
jest zdecydowanie glosniej, cos za cos.
Moze u Ciebie jest podobnie?

Poza tym sprawdz przy otwartej obudowie, wlacz dodatkowy nadmuch i testuj.
Masz bardzo duzo napedow, a to wszystko emituje sporo ciepla, a i zasilacz
swoje doklada.
GL

--
Exar
"Hope is the first step on the road to disappointment"