Re: Poleglem na podkrecaniu - pech

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 21:24:42 MET DST

Użytkownik "Exar" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
news:cgnvkf$fh$1@helios.nd.e-wro.pl...

> Użytkownik "Geralt" <przemyslaw26@interia.pl> napisał w wiadomości

> **
> To moze byc kwestia chlodzenia mostkow albo pamieci.
> A w ogole napisz jakie PSU zasila ten cudny zestaw?
>
> Na pocieszenie Ci powiem ze moje niemieckie 'no name' marki MDT pc2700
> chodza na 400MHz cl 2.5 ;>
> --
> Exar
> "Hope is the first step on the road to disappointment"

Witam!

Zasilacz Chieftec 420 W.

Co do chlodzenia. Mam na jednym pasywne. Ale zdjete standardowe i nalozony
Zalmana radiatorek. Ale jest troszenke krzywo nalozony, bo niestety okazalo
sie ze sie "gryzl" z wentylatorem (nachodzily sie na siebie odrobine) jednak
jest tyylko troszenke krzywo. Na drugim mostku jest przyklejony ten
standardowy radiator. Pamieci powinny miec jakies chlodzenie?

Ladne pocieszanie :(. Jestem wkurzony - i boje sie robic wiecej testow, bo
to jest niebezpieczne dla windows/dyskow/danych na dysku..

Dodam, ze moj brat ma identyczny zestaw i u niego to nawet na 166 z tego co
mi mowil ma ten blad rounding. I tak mam lepiej. Wychdozi na to, ze albo
pamiec do niczego, albo jednak Soltek FRN3-L jest gorszy niz Soltek
FRN2-L...

Pozdrawiam
Geralt

Pozdrawiam