Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 02:23:11 MET DST

niebieski wrote:

> No pewnie że tak! Coś mi się pomieszało - byłem przekonany, ze załącza
> się impulsem. W takim razie zasilacz jest sprawny, ale nie ma napięcia
> +3,3V. Zamiana przewodów nie jest problemem.
> Mam płytę z procesorem K6II 500MHz z gniazdami zasilania: ATX i AT. Czy
> wymaga ona napiecia +3,3V?

hmm - AFAIR to plyty AT wogole NIE wymagaly zasilania 3.3V - bo
zasilacze AT przeciez go nie mialy? procek i tak ma swoj VRM a reszta
sprzetu zasilana tym napieciem tez moze posiadac swoje regulatory
napiecia pozwalajace w sumie na prace bez bezposredniego 3.3V z
zasilacza.. dopiero w standarcie ATX uwzgledniono wyprowadzenie z PSU na
3.3V. dlatego optowalbym za tym ze jesli plyta moze byc zasilana ze
zwyklego AT powinna (przynajmniej w teorii) bezproblemowo radzic sobie
bez 3.3V . czy w praktyce to by zadzialalo na takim "zredukowanym
napieciowo ATX" nie mialem niestety okazji sprawdzic..

pozdrawiam

--
            * older futhark