Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 23:54:27 MET DST

enoa@gazeta.pl wrote:
> czesc,
> mam zasilacz ATX dell - jest to muj 1szy zasilacz ATX
> dlatego jeszcze nie wiem wszystkiego o nim
> to jest model: ps-5201-5d
> boje sie go podlaczyc do zwyklej plyty
> nikt z moich znajomych nie wie nic na ten temat

na twoim miejscu bylbym *bardzo* ostrozny biorac pod uwage ze Dell
lansuje od dobrych paru lat wlasny standart okablowania zasilajacego MB.
co gorsza jest on niezgodny tylko elektrycznie, a nie mechanicznie z
wtyczka ATX. a wiec mozna ja omylkowo zalaczyc powodujac "usmazenie"
podzespolow. daltego na twoim miejscu dokladnie sprawdzilbym opisy
napiec na poszczegolnych kabelkach i porownal ze standartowym ATX
*przed* jakimkolwiek zalaczaniem

> ma dodatkowa wtyczke 6pinowa - do czego ona służy ?
> czy jak podłącze ten zasilacz to się coś popsuje ?

ta dodatkowa wtyczka to pewnie AUX - uzywana na plytach serwerowych

> pozdrawiam

rowniez pozdrawiam

--
            * older futhark