Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: niebieski <news.krys.wytnij_at_to.poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 16:49:02 MET DST

Dnia 26.08.04 22:47, Użytkownik lew napisał:

> <cut>
>
> z tego co opisales wynika ze to cos raczej nie jest zgodne z ATX - linia
> PS-ON (zielona) nie biegnie nigdy na skraju wtyczki, jest blizej srodka.
> poza tym inne napiecia tez nie pasuja. to chyba "klasyka" Della chodzaca
> tylko z ich wlasnymi plytami glownymi.

> jesli nie jest podlaczony do MB to akurat normalne - dziala tak dlugo
> jak zwierasz: zielony + czarny. tak wiec prawdopodobnie jest sprawny -
> ale nadaje sie tylko do zestawu Dell'a.

No pewnie że tak! Coś mi się pomieszało - byłem przekonany, ze załącza
się impulsem. W takim razie zasilacz jest sprawny, ale nie ma napięcia
+3,3V. Zamiana przewodów nie jest problemem.
Mam płytę z procesorem K6II 500MHz z gniazdami zasilania: ATX i AT. Czy
wymaga ona napiecia +3,3V?

--
Pozdrawiam . . .
                 . . . Niebieski