Re: [komputer] - zakup, konfiguracje do oceny

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 20:15:36 MET DST

"ad_no" <ad-noctum@tlen.pl> wrote in message
news:cgnllf$p65$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pytania i problemy:
> 1. Nie wiem na co się zdecydować, pomóżcie. To są konfiguracje do
> oceny, ale
> moze coś w nich trzeba zmienić.
> 2. Podstawowe pytanie: Którą platforme wybrać - opartą na Inetlu czy
> AMD?
> 3. Czy zasilacz poradzi sobie z takim sprzętem (na 100% będe podkręcał
> troche procesor)

ad2. Ja bym wybral AMD - jest wydajniejsze, poza tym zerknij sobie ile
problemow jest z HT w p4 zwlaszcza w grach, do niektorych trzeba wejsc
do biosu i wylaczyc, a jak w systemie duzo robisz naraz, to wlaczyc w
biosie - mysle, ze Ciebie takie przelaczanie nie interesuje.

> Komputer będzie mi służył do wszystkiego - tj. do gier, programów i
> innych.
> Sprzęt będzie musiał czasem chodzić po kilka dni bez przerwy
> (zasilacz - czy

ad3. Bez problemu.

> wytrzma?). Dużo pracuje, mam czasem kilkanaście aplikacji włączonych
> (np.
> TV, nagrywanie, word, www, poczta, firewall, antywirus) i chce żeby
> wszystko
> działało dobrze i wydajnie.

Do tego przydal by sie HT - troche daje w takich wypadkach.

> Gry też mnie interesują, lubie sobie pograć
> dlatego zależy mi żeby komputer poradził sobie z tymi najbardziej
> wymagającymi (np. Doom 3, FarCry). I najważniejsze - finanse ,do
> wydania na
> sprzęt mam około 3200 zł.

Karta grafiki - nie lepiej r9800SE 256bit - modowalna z allegro?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl