Re: drukarka laserowa - co kupić do 1000 zł?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 19:30:45 MET DST

Użytkownik "ad_no" <ad-noctum@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cgnq9a$l2k$1@atlantis.news.tpi.pl
> No tak ogólnie to mi nikt nie pomógł.

HP LJ 1012 powinna być stabilną i tanią w eksploatacji (dosypki)
drukarką. Może nie mam zbyt wiele doświadczeń z tą serią, ale wnioskuję
tak na podstawie HP LJ 1000, która sprawuje się u mnie bez zarzutu, a
drukuję sporo. Na twoim miejscu zainteresowałbym się jeszcze nowymi
Samsungami, są rewelacyjnie tanie i w zakupie, i w eksploatacji, no ale
nie mam tu żadnych osobistych doświadczeń. ML1210, którą także
eksploatuję i która także działa bezproblemowo, to sporo starszy model.

/odpowiadając zmień px na pl/