Co jest z moim komputerem???

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 19:35:36 MET DST

Komputer: płyta główna Soltek SL-75 KAV/-X (chipset VIA Apollo 133a), procesor
DURON 1,2 GHz, pamięć 384 MB SD-RAM 133 MHz, karta graficzna HIS Radeon 9000
64MB DDR, karta dźwiękowa Zoltrix Nightingale Pro 6, karta sieciowa LANTECH z
chipsetem Realtek. Napęd DVD Toshiba SD-1712, LG CD-RW 40x12x40 8MB cache, CD-
ROM Artec 50x, dysk WD Caviar 80 GB 8MB cache. Windows XP, 2000 i 98se.

Mam problem z wydajnością. Komputer działa ogólnie wolno, np. gra Mafia. W tej
grze grafika skacze, a co śmieszniejsze nie jest to zależne od tego czy
ustawiona jest rozdzielczość 1024x768 z dużą ilością szczegółów, itr czy jest
640x480 z najniższymi parametrami. Tak jest we wszystkich Windowsach i z innymi
grami.

Nie mam żadnych wirusów, dialerów, trojanów, itp. Używam atywirusów, Spybota,
Ad-aware 6.0 i X-Cleaner.

Dlaczego działa tak wolno. Mafia wymaga o wiele mniej niż ja mam. W tej grze
można jeździć w dzień lub w nocy. W nocy nie da się wogóle grać (gra skacze
niemiłosiernie), a w dzień skacze mniej niż w nocy, ale i tak gra nie jest
grywalna!

Pozdrawiam
Piobart

P.S Sprawdzałem tą grę na komputerze kolegi (celeron 1,0GHz, 256 mb SD-RAM 100,
karta grafiki zintegrowany Geforce2 MX) i gra działa poprawnie. Windows XP.