Re: drukarka laserowa - co kupić do 1000 zł?

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 19:18:19 MET DST

> Mam do Was pytanie. Poszukuje dobrej i wydajnej drukarki laserowej -
> miesięcznie drukuje od 200-400 stron. Chce żeby drukarka drukowała też
> ładnie elementy graficzne. Myślałem nad tymi modelami:
> 1. Lexmark Optra E-232 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12541)
czy
> warto brać lexmarka? (cena i parametry bardzo dobre)
> 2. HP LaserJet 1012 (http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8437)
> Którą lepiej kupić, a może macie inne propozycje?

Generalnie jestem za HP ale wiem ze potrafia napsuc zycia :) zelezy jak sie
trafi w firmie mam kyocery, Panasonic, HP ostatnio wsciekalem sie na
panasonica ale sie z nim pogodzilem ale toner(4000stron) 400 pln
beben(20000stron) 550 ceny netto. Mam kyocere ktora ma 40000 stron przebiegu
i drukuje faktem jest ze skrzypi ale trzeba ja pewnie przeczyscic i
nasmarowac i wymienic szyflade bo sie polamala (ktos polamal) ale dziala mam
HP2000 bardzo fajna dziala tez trzeba jej zrobic przeglad czyczczenie ale
pracuje sporo miesziecznie okolo 2000 tys wydrukow z czego czesto np z 500
na raz.
Ciezko Ci cos polecic jak chcesz kupic nowa to cie wali poniekad jako ze
masz gwarancje a nowa dzialac musi, zorietuj sie ile kosztuja toner i beben
jezli sa odzielnie, jak razem cena tylko tonera. 200 - 400 stron to nie duzo
na drukarke laserowa np.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29929669 (nie wiem ile kosztuje
nowa)(taka mamy w firmie)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=29831635 (ta jest pewnie nie do
zdarcia dla ciebie)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30154654 (podpbnie jak ta jest o
niej sporo napisane)
obawiam sie ze jak potrzebujesz nowej to te linki (pogladowe zoro interesu
dla mnie w ich podaniu) to nie jest pulap do 1000 pln ale warto sie
zastanowic.

Pozdrawiam
Buniek