Re: Laptop z matryca 4:3 czy 16:9 - co radzicie?

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 18:43:27 MET DST

"Konrad" <konrad21@tkdami.net> wrote in message
news:cgjvoo$gmt$1@charlie.news.tkdami.net...

> Z procesorów polecilbym tylko i wylacznie PENTIM CENTRINO MOBILE
> Mialem Athlona 2400+ w laptopie i raz ze wiatrak co 10 minut sie wlaczal
> athlon "zjada" ponad 60 W i nie ma szans na dluzsza prace na bateri.
> Teraz na Acer z centrino mam taka cisze na pokladzie ze sie przyzwyczaic
nie
> moge:) \caly komp bieze 50 W i dziek temu bateria mi trzyma 4-5 h.
Poprostu
> procesory Centrino zachowujac wydajnosc popieraja minimalna ilosc energii
> ok. 20 W.
> Polecam

Zgadza się tylko CENTRINO !!!! ...albo AMD , P4 ładnie zżera baterie....

Jak 16:9 to prynajmniej 16", a najlepie 17-18 " (tyle, żę to już nie laptop
a DESKTOP REPLACER)

Ja bym kupił 16:9 - większy pulpit w Windows, i filmny DVD oglada sie
extra - bajka !!!

Jesli chodzi o firmy, topolecam tylko USA - IBM, HP/COMPAQ, DELL

ewentualnie Acer, California Access lub japonśka Toshiba

innych "wynalazków" NIE polecam !!!

Pozdr.

Jerry.J.