Re: drukarka laserowa - co kupić do 1000 zł?

Autor: TaDeK <tadek_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 18:52:48 MET DST

Daro wrote:
> Nie zgadzam się! Miałem w firmie kilkanaście HP (niektóre duże,
> niektóre po sieci itd...) i mam o nich dobre zdanie. Nie

to moze ja po prostu zle trafilem. Mialem w pracy laser HP 1100 czy cos
takiego - po prostu koszmar - wolny i mialem wrazenie jakby zyl wlasnym
zyciem - drukowal kiedy on chcial a nie kiedy ja chcialem - nie wiem co mu
bylo ale pozyl u mnie rok, po czym wymienialem ja na uzywanego lexmarka -
chodzi do dzisiaj i nie wymienie ja na zadna inna..

w domu mialem 2 atramentowki HP - wpierw HP 920 - po roku (po gwarancji)
zepsula sie tak, ze taniej wyszloby kupic nowa - po wyjsciu ze serwisu gdzie
mi powiedzieli ile to bedzie kosztowac wywalilem ja na smieci

Nastepnie kupilem HP 5550 - ponoc miala byc super hiper i w ogole - cena tez
niemala - ok 700 zl. Zanim ja kupilem przeryłem wszystkie test w necie i
fora netowe - wybor padl wlasnie na nia. Bylem z nia w serwisie chyba ze 4
razy. Za kazdym razem czekalem cos ze 3 tygodnie, po czym wymieniali mi ja
na sprawna technicznie (fajne okreslenie - nie?) i po tygodniu dzialania
znowu sie psula i tak w kolko macieju. Po raz pierwszy zepsula sie po
miesiacu od kupna. Oczywiscie slynny problem z pobieraniem papieru - za
kazdym razem to samo. Pomine to ze tusz starcza w niej na bardzo krotko i ma
tylko 19 ml - widzialy gały co braly. Ostatnia wymienili mi 3 miesiace temu
i drukuje do dzis, jednakze za kazdym razem gdy cos drukuje to drze ze sie
zepsuje, bo juz po gwarancji. No i jeszcze jedna rzecz ktora denerwuje mnie
u HP - kupujac drukarke za 700 zl oczekuje ze tusze do niej beda w miare
duze (dla mnie oznacza to okolo 40 ml tak jak w starch modelach serii 9xx),
a nie 19 ml bo dla mnie to kpina - ale to juz moja wina, bo dobrze
wiedzialem co kupuje.

Podsumowujac IMHO dla mnie HP przestalo produkowac dobre drukarki na starym
juz modelu HP 590 C - od tego czasu ich akcje u mnie ida stale w dol.

Dlatego chcialbym przestrzec kazdego przed produktami tej firmy - istnieje
mozliwosc ze mialem po prostu pecha bo wielu sobie chwali produkty HP, ale
dla mnie ta firma jest skonczona. Nastepna drukarka do domu to bedzie tylko
i wylacznie laser Lexmarka.