Re: Laptop z matryca 4:3 czy 16:9 - co radzicie?

Autor: Konrad <konrad21_at_tkdami.net>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:25:27 MET DST

> Aha, i jeszcze jaki procesor polecacie?
Z procesorów polecilbym tylko i wylacznie PENTIM CENTRINO MOBILE
Mialem Athlona 2400+ w laptopie i raz ze wiatrak co 10 minut sie wlaczal to
athlon "zjada" ponad 60 W i nie ma szans na dluzsza prace na bateri.
Teraz na Acer z centrino mam taka cisze na pokladzie ze sie przyzwyczaic nie
moge:) \caly komp bieze 50 W i dziek temu bateria mi trzyma 4-5 h. Poprostu
procesory Centrino zachowujac wydajnosc popieraja minimalna ilosc energii
ok. 20 W.
Polecam