Re: zasilacz DELL ATX a "normalna" plyta :)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 22:47:22 MET DST

niebieski wrote:

> Oto opis wtyczek - sam niedawno dostałem:
>
> One:
  <cut>

z tego co opisales wynika ze to cos raczej nie jest zgodne z ATX - linia
PS-ON (zielona) nie biegnie nigdy na skraju wtyczki, jest blizej srodka.
poza tym inne napiecia tez nie pasuja. to chyba "klasyka" Della chodzaca
tylko z ich wlasnymi plytami glownymi.

> poza tym zasilacz działa tylko przy PS_ON zwartym do
> masy - po odłączeniu wyłącza się. Chyba pójdzie na części.

jesli nie jest podlaczony do MB to akurat normalne - dziala tak dlugo
jak zwierasz: zielony + czarny. tak wiec prawdopodobnie jest sprawny -
ale nadaje sie tylko do zestawu Dell'a.

pozdrawiam

--
            * older futhark