Re: Pomocy! HP DeskJet 5150 i Win 2k SP4

Autor: Nutria <ROT13_xnzvyb23_at_gyra.cy_ROT13>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 14:43:34 MET DST

Marijusz<marijusz@box43.pl> oskarzony (a) został (a) wezwany (a) na
komisariat danej grupy po ciężkim namyśle i bólach wykrztusił (a) w
> Witam!

Również

> Mianowicie nie mogę zainstalować na Win 2000 SP4 PL Pro
> drukarki hp deskjet 5150 na usb.
> Jak tylko podłączę drukarkę system wywala komunikat że nie ma

Nie wiem jak to jest z drukarkami ale czy czytałes manuala i czy pisało
tam że tzreba najpierw zainstalować sterowniki a dopier potem
podpiąćdrukarke albo odwrotnie.

I jeszcze co mi przychodzi do głowy moze nie masz zainstalowanych
sterwoników do kontrolera usb

--
Skonfiguruj czytnik  http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
http://www.diyaudio.pl/forum and http://www.akkus.com.pl/ or www.elektroda.pl