PA-2005 i USB

Autor: Damian vel Einherjer <FuckTheSystem_at_Babylon.Uncom>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 18:05:40 MET DST

Witam!

Mam właśnie do czynienia ze starą płytą główna PA-2005. Płyta ta ma
możliwość podłączenia urządzeń USB, aczkolwiek samemu musiałem wyprowadzić
odpowiednia wyjścia. Pomimo tego Windows 98 SE nie wykrywa portów.
Próbowałem zainstalować standardowy koncentrator USB, ale to nic nie daje.
Portów jak nie było, tak nie ma. Czy ktoś próbował zainstalować na tej
płycie głównej USB? Jeżeli tak, to w jaki sposób? Dodam jeszcze, że w BIOSie
nie ma nt. USB ani słowa, więc nie ma też czego włączać.

Pozdrawiam,
Damian.

--
Żyjemy w dobie programowego i zbrodniczo bezmyślnego zacierania wszelkich
różnic rasowych i kulturowych prowadzącego do powstania prymitywnej i