Pomocy! HP DeskJet 5150 i Win 2k SP4

Autor: Marijusz <marijusz_at_box43.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:40:37 MET DST

Witam!

Przeszukałem grupę ale nie znalazłem odpowiedzi na dręczący
mnie problem.
Mianowicie nie mogę zainstalować na Win 2000 SP4 PL Pro
drukarki hp deskjet 5150 na usb.
Jak tylko podłączę drukarkę system wywala komunikat że nie ma
sterownika
do USB:

"USB Device
Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia.

Instalacja nie powiodła się, ponieważ dla tego wystąpienia
urządzenia nie został podany starownik funkcji. "

Próbowałem zainstalować angielskie sterowniki ale w momenice
jak podłączam drukarkę występuje w/w komunikat :(

Proszę o pomoc bo już trace wszelkie nadzieje na to, że uda mi się
uruchomić tę drukarkę :(

--
Z pozdrowieniami
Mariusz