Re: Monitor CRT 17" czy 19"?

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 17:27:08 MET DST

> Osobiście kupiłbym gorszą 19". Duuuuża różnica komfortu w porównaniu do
> 17" - szczególnie gdy chodzi o prace biurowe. Wierz mi na słowo: nieraz
> spędzam kilkanaście godzin dziennie przed komputerem programując lub
bawiąc
> się w 3DSMax / ArchiCAD'ie. Gdy miałem 17", to po takim czasie ciągłego
> wpatrywania się w małe literki odczuwałem duże zmęczenie oczu (natomiast
po

Przyłączam się do powyższego postu! (o ile dobrze zrozumiałem) Kup 19" i
używaj 1024x768, wówczas bedziesz miał na pewno ostry obraz i literki nie
będą za małe. Prawda jest taka, że graniczna rozdzielczość dla 17" jest ta
właśnie 1024x768, a dla 19" (chyba) 1280x960, więc lepiej korzystać z nie
wyśrubowanej rozdzielczości. Co do mojej propozycji, to ja właśnie skłaniam
się ku Samsungowi 957 MB
lub NEC 991

Który lepszejszy? Nie wiem do tej pory, poczytaj wątek Samsung vs NEC i sam
zdecyduj, czy są warte uwagi. Ja chyba się skłaniam ku SAMSUNGOWI, ale...
Problem w tym, że nie mogę ich na żywca nigdzie znaleźć, nawet w mediamarkt
nie mają 19 które mnie interesują.

Pozdrawiam