Ati tv-out i divx

Autor: PiotrAS <piotras84.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 17:31:14 MET DST

Siema
Przeszukalem dosyc sporo w googlach ale jednak nadal nie znalazlem tego co by
Mnie tak naprawde interesowalo.Rozchodzi sie mianowicie o to iż jesli wlacze
jakis film sobie na kompie to na TV mam czarny obraz.Pulpit wszystkie ico
widac ale nie ma filmu.Teraz cos kombinowalem to mam tak, ze zamienily
jedynie sie role, jak wlacze filmik jakis to na TV caly obraz jest, a znowu
zniknal na monitorze. Jak zrobic aby obraz byl jednoczesnie z filmu na TV i
na monitorze ? Poprzez nakladke da sie rozciagnac obraz tak,ale wtedy nie
widac niczego innego,np. napisow.