Re: Problem z padniętym BIOSem: ECS N2U400-A

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 16:17:51 MET DST

Marek wrote:

> Czy jest jakas mozliwosc (pomijajac programator, bo bios jest wlutowany w
> plyte, a plyta jest na gwarancji, ale w serwisie odleglym o ok. 450km od
> miejsca mojego biezacego polozenia :( ) wgrania poprawnego biosu (jakis
> awaryjny sposob).

jezeli sie bootblock nie zglasza, to kiepsko;

z teoretycznych rozwazan: moznaby zamontowac karte PCI/ISA,
ktora "siedzialaby" na zakresie IO, ktory zajmuje normalnie
BIOS; i na tej karcie miec uklad pamieci, zawierajay BIOS;

pytanie tylko, na ile nie bedzie to problemem, ze pod jednym
adresem beda sie zglaszac dwie kosci pamieci;

adas;